lördag 1 januari 2011

Nyårslöften 2010 - hur gick det?

Hur gick det med nyårstankarna för 2010?

Så, 2010 - vad vill jag då?

Hitta en lägenhet och bli sambo på riktigt - Vi fick oss en underbar 3a med stor balkong och trädgårdssnigeln Ralph och där trivs vi som bara den. Inte nog med att vi är sambo på riktigt men vi blev också fästman och fästmö under 2010 :-)
Läsa mer böcker (minst 50 st) - Det blev exakt 50 st och jag är nöjd då det var många nya författare och genrer jag fick upptäcka under året.
Träffa mina vänner ofta -
Det tycker jag nog att jag har gjort, även om jag aldrig känner att jag träffar alla tillräckligt.
Komma till Toscana - Nope, inte i år heller. Men Skottland och Tyskland iaf.
Träna ned mig 12 kg -
Började året med att gå ned 4-5 kilo men dem gick jag upp igen och sedan har det stått still.
Äta bättre - Till och från har jag ätit bättre, har börjat tänka mer på vad jag äter men inte tillräckligt.
Bli bättre på att spara pengar - Tyvärr inte, men under 2011 måste jag bli det.
Upptäcka nya saker - Det har jag gjort, bla. Etsy, ny musik, ny mat, nya författare osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar