onsdag 2 juli 2008

Jag orkar fan inte mer

Man kan ju tycka att jag borde känna igen signalerna vid det här laget.
Man kan ju tycka att jag inte borde bry mig längre.
Man kan ju tycka att jag är en lättlurad jävla idiot.
Man kan ju tycka att jag borde lära mig någon gång.

Det är ju synd att jag inte fattar någonting.
Det är ju synd att jag bara verkar träffa killar som slutar existera efter en vecka.
Det är ju synd att jag aldrig får veta varför jag dumpas efter en vecka.
Det är ju synd att de aldrig hör av sig så att jag får veta att jag är dumpad.

8 kommentarer:

  1. Men åååh! Jag tycker i alla fall om dig. Klen tröst, jag vet...

    SvaraRadera
  2. Som Carrie säger: I couldn't help but wonder.

    SvaraRadera
  3. Mm..
    Varför och om man är dumpad, dom 2 är jobbiga frågor. :-P
    Var ju samma med hon tjejen jag träffade i julas, bara försvann för 3-4månader helt plötsligt. Sen kom hon tillbaka, dock aldrig frågat henne vart fan hon blev av.

    Men du ska veta att jag alltid finns här för dig darling. ;-)

    SvaraRadera
  4. Det är helt enkelt så att pojkarna på västkusten inte är som de ska..annars skulle väl inte du dumpas??

    SvaraRadera
  5. Gjorde han det? Vad gjorde han. Vilken ****** ...

    SvaraRadera
  6. Johanna: Precis så känner jag mig - vad hände liksom?

    Missy: Tack :-)

    Anonym: Det suger när folk bara slutar existera sådär. Tur att jag har dig då ;p

    Jerk: Måste vara där felet ligger...

    Miss UD: Jupp, dumpad och inte ett dugg klokare för det.

    SvaraRadera