måndag 11 juni 2018

Jag har varit på kurs

Jag har nu varit iväg på andra delen av min utbildning till Friskisledare - nu var det dags för inriktningen och jag ska bli för Indoor walking. Fyra intensiva dagar med flera träningspass varje dag. Det har varit tufft både fysiskt och psykiskt men åh så roligt! Vi var ett härligt litet gäng på tolv personer och det har varit så lärorikt att se sig filmad, få och ge feedback, testa att leda osv. 



Vi höll till i Jönköping och deras Friskislokal är jättefin - öppen och fräsch. Jag shoppade Friskisaccessoarer som aldrig förr och är mycket nöjd med dem. Vi bodde på hotell och där hade de bokbytarhyllor - jag hittade såklart böcker där. Jag och min rumskompis Kajsa tog dessutom en snabbpromenad iväg till Myrorna där jag hittade fler böcker (inkl. några att lämna som byten). 

Nu är det dags att planera pass, hitta musik, bygga upp styrka och rörlighet i kroppen och bättra på konditionen - i juli är det dags för licensering! 

”Pinglorna” från Kungsbacka


Taggad för sista dagen




Shoppade väska och bandana och annat som ej kom med i bild.


På lördagen var vi tre stycken som gick upp kl. 6 och tog en härlig promenad längs Vättern. 










Det blir några steg på en dag...


Färdig! 



1 kommentar: