torsdag 21 februari 2019

Vabruari

Rapport från vabben: först körde vi vattkoppor med Henry veckan före lovet. Under själva lovet körde vi magsjuka och vattkoppor med Brita. Nu veckan efter lovet så har Henry gått och blivit febrig, förkyld och fruktansvärt hostig. Grefven ”sov” med honom igår och jag inatt - det är inte många minuters sömn vi talar om... Stackaren har hostat hela natten och vänt och vridit sig. Han ska absolut sova uppe på min arm och axel och det är iofs supermysigt men det ger lite kramp i armen. 

Vi är sjukt trötta både jag och Henry, turligt nog är jag hemma med honom idag så jag hoppas vi kan ta igen lite sömn. Än så länge har vi lekt med grävskopor (jag har koll på att man tydligen ska säga grävmaskin men det har inte Henry lärt sig ännu), tittat på Gangnam style musikvideon ca 1000 ggr och badat. Jag är så trött att jag snart somnar stående så nu får han sitta med plattan ett tag så ska jag ta några power nap-minuter i soffan. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar