måndag 19 november 2018

Välkommen måndag!

En sådan dag! Den har gått i ett och varit full av samtal och annat spännande och efter jobbet hann jag slänga i mig lite sushi, hälsa på min vän K på Pocket shop och sedan köpte jag lite te på Espresso House. Lyckades träffa en fellow Whovian (Doctor Who-fan) i kassan då jag tog fram min Tardismugg och tjejen i kassan blev så glad över både den coola muggen men också att jag sparar på miljön genom att ha en egen resemugg så hon gav mig rabatt på teet. Trevligt!

På tåget påbörjade jag den otroligt spännande boken Kvinnan i fönstret som verkligen grep tag i mig från första sidan. Sedan var det dags för mitt IW-Intervall på Friskis. Lite nervöst nästan eftersom jag inte tränat på tre veckor men det gick superbra! Jag var så pepp och körde galet hårt - jag var yr och hade blodsmak i munnen efteråt men oj vad skönt att röra på sig igen! Dessutom är det lätt att bli pepp med alla härliga motionärer som är där och kör.

Avslutar dagen framför brasan - så var det i ca fem minuter iaf men sedan vaknade en viss ung herre och jag avslutade kvällen i soffan sjungandes Astrid Lindgrens samlade verk ❤️










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar