måndag 23 juli 2018

License to walk...





Den här galningen har fått ledarlicens och är alltså nu inte bara mor, hustru, lärare utan också Friskisledare. Så himlans kul! Har jobbat hårt för det här, mycket svett och träningstimmar har det blivit. Idag var det licenseringsdags och jag hade nästan fullbokad sal. Sju snälla vänner fick jag med mig och så kom ett gäng Friskiskollegor och några okända motionärer - kul! Nerverna har varit galna hela dagen men så fort jag stod där framme var det lugnt. Det var tom lugnt när headsetet helt plötsligt flög av mitt i - klart något ska hända 🤪

Hur som helst, jag fick licensen och passet känns bra. Fick lite feedback att jobba med men på det stora hela var licenseraren nöjd - skönt! 

Jag fick feeling och har redan bokat in att jag kör tre pass till den här veckan. Yeah baby! 

2 kommentarer: