lördag 28 juli 2018

En mysig morgon och kväll

Imorse vaknade jag med en liten Henrysnutt på min arm. Hans panna mot min panna och svettiga lockar mot min axel. Jag blev inte alls sugen på att gå upp men iom att jag skulle hålla Friskispass så var jag tvungen - men det tog emot! Han är så söt när han sover och det var riktigt mysigt. Han har åkt på höstblåsor och därför inte sovit de senaste nätterna - mest skrikit hysteriskt och haft ont. Inatt sov han dock hela natten utan smärtstillande - hurra! 

På kvällen köpte vi pizza och åkte ut till Tjolöholm där vi åt, lekte vid skeppet och sedan tog vi ett kvällsdopp. Brita simmade fram och tillbaka mellan bryggorna med sin simring och jag fick tillslut doppat mig och simmat några meter jag med. Henry hoppade från bryggan och fångades av sin far. Alla glada och nedsvalkade :-) 


Brita leker Lubberkin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar