tisdag 8 maj 2018

Vårruset

Igår var det dags för Vårruset (det ska egentligen särskrivas men det gör för ont i själen...) och jag var lite orolig. Jag har ju haft vilopaus från löpningen eftersom knäna börjat göra ont (enligt sjukgymnasten överkompenserar jag pga svag bålstyrka) och dessutom har jag knappt tränat sedan mars iom sjukdom och annat tidsslarv. Natten till igår sov familjen dåligt och sedan gick dagen i ett - jag var ganska så opepp och inte helt säker på om kroppen skulle vara med mig eller mot mig. 

Bestämde mig för att jag vill försöka att iaf springa/jogga hela biten men att strunta i tiden. Det kändes bra hela tiden och jag joggade på ca en minut längre/km än vad jag brukar. Det var väldigt skönt att komma i mål och sedan slå mig ned och picknicka med mina fellow Viktväktare. En härligt solig kväll och glada människor - fantastiskt! 

Före loppet


Uppladdning


Tiden


Medaljen!


Picknick!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar