lördag 3 februari 2018

Läsretreat, kallbad och annat härligt

Den här helgen är jag i Varberg på hotell Gästis där jag är på läsretreat. Jag läser böcker, äter massor av gott, dricker bubbel och umgås med härliga boknördar. Imorse följde jag med en av dem till kallbadhuset och testade detta. Snö i luften och istappar hängandes i trappan men vi gjorde det - två ggr dessutom! Det blir en frukosttur dit igen imorgon...

Vi har spaat i Leninbadet, fikat massor, jag tog en joggingtur imorse och spanade in fästningen och snart är det dags för bubbel och middag där jag förberett ett litteraturquiz. 

För mer bilder och så så hoppa över till min bokblogg









3 kommentarer:

  1. Leninbadet - låter kul och intressant. Lite utanför det man brukar kalla tidsandan idag. Och kallbadhuset! I sanning, Mrs Hotstuff! Litteraturquizzet - gör du det så där helt spontant så du tar över restaurangen bara? Många intressanta saker du gör.
    Ellington

    SvaraRadera
  2. Kommer att göra det igen, måste bara hitta det någonstans nära.

    SvaraRadera