måndag 22 januari 2018

Inläggen som inte blir av

Jag fattar inte hur det kan vara så svårt att blogga när jag ar en bloggapp på telefonen - det tar ju nästan ingen tid och även om det jag tänker blogga om inte direkt är av nyhetsvärde så är det ju ändå trevligt om det då och då kommer en uppdatering härifrån. Livet med två barn ger ju ändå lite att skriva om...

T.ex. så kan Henry öppna dörrar, plaska i toaletten och gå ned i källaren. Han har börjat gå mer och mer men vill hålla sig i väggar eller pallar när han gör det. Häromdagen gick han dock flera steg mot sin far för att sedan vända om till mig när jag ropade. Mycket imponerande!

Brita har efter sin femårsdag blivit förtrollad och smakar på allt jag lagar - hurra! Även om hon inte gillar allt så smakas det innan hon bestämmer sig och det är framgång. Hon var dessutom jättetuff häromdagen på femårskontrollen då hon fick en spruta - jag var så stolt.

Sådär, en start. Förhoppningsvis kommer fler inlägg inom en snar framtid.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar