söndag 14 januari 2018

15 år på jobbet

Måndag/tisdag var vi uppe i Stockholmsområdet då skolan firar 50 år. Jag firade 15 år som lärare och då detta är min första och enda arbetsplats så firade jag även 15 år på just den här skolan. Detta skulle uppmärksammas inför ca 600 kollegor. På scen. Låtom oss säga att jag är glad att jag hade en massa härliga power outfits med mig. På fotot kan man dock se skillnaden mellan mig och mina två andra långtidskollegor - de verkade trivas mer på scenen 😉



Min power outfit



Innan festligheterna så lyssnade vi på intressanta föreläsningar om robotar och framtiden. Det blev alldeles för mycket sittande (buss, tåg, föreläsningar och middag) så min stackars inflammerade svanskota och jag var inte direkt bästa vänner... men men. Jag fick läst mycket på tåget iaf. 





Dagen efter var det också en del föreläsningar och sedan hemresa. Kul att få umgås med kollegorna, det blir inte så ofta i mammaledigheten (även om jag jobbar två dagar i veckan). Jag gillar mina kollegor! (Inte bara den jag gifte mig med 😜)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar