onsdag 8 november 2017

Ett inlägg om dagen var det ja...

Hur ska man kunna spotta ur sig ett inlägg om dagen när dagarna är så fullproppade att jag knappt ens hunnit dricka mitt te? 

De senaste två dagarna har varit fullt ös medvetslös men det har varit kul iaf! Igår efter lämningen på förskolan så tog jag och Henry oss en joggingtur. Vi åkte sedan till Erikshjälpen och jag fyndade en klänning. Hämtade Brita och åkte in till Gbg och åt på McDonalds innan jag lämnade över barnen till sin far och istället drog till Bio Roy för att sjunga med till Mamma Mia (filmen). Väldigt trevligt!

Idag har jag varit på viktväktarna och sedan har jag badat min superkladdiga lilla son (ser det som terapi att han får äta själv). Han somnade bra nog i vagnen när vi hämtade Brita och gick hem till bästisen F och hennes mamma som fixade mina ögonbryn. Första gången för mig och väldigt skönt att få en liten stund där någon tog hand om mig. Hem igen, åt mellanmål och sedan åkte jag iväg till en grundskola i Kungsbacka för att se om vi ska välja den till Brita (det ska vi). 

Nu har jag lagt båda barnen, vikt några veckors tvätt, målat naglarna och ska strax dricka te och varva ned. 

Stor dag imorgon, har hört att gamlingar behöver ta det lugnt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar