torsdag 16 november 2017

Allt som händer under en dag

Lämnade blod imorse, alltid skönt att ”rädda lite liv” på morgonkvisten :-) Höll lektion, tjötade med kollegor, åkte hem för att avlösa maken, överlevde strömavbrott med två barn - det var spännande att försöka hitta lösningar. Det där med att tända ljus känns ju sådär med en ett- och en femåring... Men men, vi skulle precis överleva på mackor när strömmen kom tillbaka. Puh! 

När det var läggdags skulle Brita leka att hon var mamma. Hon började läsa högt och jag måste ha däckat med en gång för jag vaknade av att hon var lite putt över att jag inte lyssnade. Det kan vara så att jag var lite trött...

Imorgon är skolan stängd pga trafiksituationen i Gbg, jag planerar att åka och göra Henrygrejer medan B är på förskolan. Dags att lillkillen får lite kul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar