söndag 28 maj 2017

Mors dag med härliga familjen E

Eftersom det är Mors dag idag fick jag den briljanta idén att familjen skulle ut och äta. Pinchos har nyss öppnat här i Kungsbacka och jag tänkte att det borde funka med barn där (kan lugnt säga att jag inte var den enda föräldern som tänkte så ikväll). Tro det eller ej, men det var inte det stora barnet som var besvärligt att ha med sig på restaurang ikväll - det var han den där som börjar få en tand. 

Vi drack drinkar (jag fick en passionsmojito!) och Brita tyckte det var spännande med den lilla hamburgaren hon fick. 




Jag blev kär i tavlan de hade på väg till toaletterna - den hade passat utmärkt på vår guldvägg. 


Brita fick höra att hon passade perfekt ihop med Pinchos inredning - kan vara bästa komplimangen ever ;-) 


Familjen överraskade mig med en present också - en fin, gul stekpanna från Le Creuset som matchar både mig och köket. 



1 kommentar:

  1. Den gula stekpannan "med smör på"! Ingen idé att mopsa sig där inte! Även annars ser du rätt bestämd ut, men när du har den i högsta hugg vill jag ha bra argument för att säga emot dig. Skämt åsido - du ser ut att ha haft en fin morsdag. Och vädret var väl bra också dagen till ära.
    Ellington

    SvaraRadera