söndag 1 januari 2017

Hur gick det med mina mål?

Nytt år och internet fylls av listor, summeringar och löften. Som vanligt är jag ju inte sämre jag, så här kommer målen jag satte för 2016:

Under år 2016 vill jag:

* Resa till minst två länder och också resa inom Sverige - det gick nästan. Jag och Grefven var i Bath, vi tog lite familjesemester i Sverige och jag var i Stockholm två gånger. Dock endast ett annat land. Nära, men ingen hare. 
* Njuta av fler kulturella happenings (dvs inte bara bokklubbar, bokläsning och Netflix-film)  Här lyckades jag ändå! Jag har varit på bio, på sing-alongs, på teater (på bio iofs), på barnteater, på bokmössan, på författarbesök och på bibliotekssamtal. Well done!
* Fortsätta ta hand om min hälsa - Iom att jag blev gravid så gick jag snabbt upp 30 kg, slutade träna, fick ont överallt och har inte återhämtat mig ännu. Inflammerad svanskota, ont i knän och rygg och förmodligen en bristning i en nackkota efter att jag bär runt på en klump på 10 kg... Men nästa år så!
* Agera mera - nja jag är tyvärr fortfarande alldeles för duktig på att skjuta upp saker och så...
* Njuta av min familj - jo, men det gör jag väl. Typ. Är ju hemma en massa och får mycket tid med dem :-)
* Träffa mina vänner regelbundet - jag tycker nog att jag varit ganska duktig på att umgås med mina vänner. Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar