torsdag 29 december 2016

Lucka 28 Platser jag aldrig varit som jag vill åka till

Hrm? Vad drömmer jag om för ställen egentligen? Jag är inte direkt någon globetrotter utan är lite mer som tjuren Ferdinand - jag trivs bättre här. De få ställen jag drömmer om har jag redan besökt och vill absolut tillbaka. 

Toscana är nummer ett på listan. Toscana är min dröm och jag är så lycklig att jag och Grefven spenderade vår smekmånad där. Det är en självklarhet att återvända dit! 

Paris, London, Amsterdam - trevliga städer som jag gärna besöker fler gånger. 

Skottland ska vi tillbaka till nu i höst - Grefven fick anmälan till Loch Ness-marathon i fars dags-present. 

Men ok, utmaningen var ju att komma på ställen jag inte besökt som jag vill till: 

Spanien
Grekland

Ni ser, ingen äventyrare direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar