tisdag 6 december 2016

3 månader idag

Henry, Harry, Lilleman, Lillebror, Lilla Gumman - kärt barn har många namn :-) 

Idag blir du 3 månader men de som inte känner dig tror att du är 8 månader - du nämligen ganska stor. I föräldragruppen kallas du Buddha och du är större än alla andra. 


Du har de gosigaste kinderna jag pussat, du blir mer och mer stadig och du bajsar som en riktig karl. Du äter, sover och är glad - börjar du låta så är det oftast för att berätta att du är trött eller att du har bajsat. 


Du charmar alla och precis som din storasyster är du glad vem du än är hos. Du pratar och pratar och suger på dina händer. Du är på väg att växa ur storlek 68 men 74 är fortfarande lite långt. 


Du sover bra på nätterna och gärna på morgonen - tack min älskling!


 Du är väldigt förtjust i din storasyster och hon har en något magisk touch. 


Du följer med mig på författarsamtal, bokklubb och shopping. Du är helt underbar och jag älskar dig så min son!



2 kommentarer: