fredag 14 oktober 2016

Fredagsgött

Huj vad snabbt den här dagen försvann (okej, så klockan är bara 18.30 men ändå). Har ändå hunnit med både promenad, lite tv, 27000 amningar (ca), ett slottsbesök, ett McD-besök och nu matlagning. Känner mig också lite duktig (av helt fel skäl men ändå) - jag köpte inte den där snygga klänningen på rea eftersom den är icke-amningsvänlig och min kropp inte är i den form jag vill ha den. Köpte inte heller det där konstiga halsbandet på rean eftersom jag egentligen inte tycker det är snyggt, det är trots rean fortfarande dyrt och jag vill bara ha det för att ha något av det märket. Ni hör ju, inte skäl nog att köpa det. 

Nu blir det kyckling och kanske lite fredagsvin - har ju "klätt upp mig" med paljettkofta och allt så... 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar