lördag 3 september 2016

Fem år tillsammans

Idag är det fem år sedan jag och Grefven blev man och fru. 


Vi har firat detta dagen lång med en riktig familjedag där vi skämt bort oss. Vi började imorse då vi åkte till Skårs Gård och åt deras goda chokladfrukost. Mums! 



De har en liten shop där också så det blev en tröja och en påse te till mig och ett armband till Brita. 

Vi åkte hem och vilade lite, Grefven fick snickra lite och B leka med sin kusin. Jag satt och läste bok och alla var nöjda och glada. Svärmor kom över med en vacker bukett rosor och min far ringde och grattade. 


Vi åkte sedan iväg till Kungsmässan. Grefven ville köpa en present till mig och jag är ju inte den som är den... Vi hittade en fin pärlring som vi chansade på - svårt att prova nu när mina händer är så svullna. Vi lämnade in B i bollhavet och sedan fyndade vi byxor till Grefven och köpte en massa goda skaldjur. Hämtade ut dottern och åkte hem för en härlig skaldjursfrossa.


Nu avslutar vi kvällen i soffan där vi tittar på vår bröllopsvideo och alla tal. 

Fem fina år som gifta - ser fram emot många, många fler. 

3 kommentarer: