söndag 26 juni 2016

Senaste veckan i bilder


I tisdags tog jag och fröken Mindfulness en tur till Kungsmässan. Vi njöt vid fontänen. 


Sedan lunchade vi och gick i affärer. B var jätteduktig och sprang inte iväg från mig - tålmodigt (och frivilligt) gick hon med mig på HM och köpte kläder och lite  annat kul. 


Hon fick en Elsafläta som belöning 😍


Efteråt åkte vi till Erikshjälpen och shoppade lite till och sedan åkte vi hem och myste. 

På onsdagen fick jag med mig en riktig liten fashionista till Göteborg. 


Hon hade fläta, örhängen, ring, hatt, halsband och klänning och var betydligt tjusigare än sin mor. Vi köpte bebisgrejer och sedan var hon en stund med morfar i   Slottsskogen medan jag klippte mig. 

 
Det tog på krafterna och på väg till Ikea somnade hon. Vi lunchade där på väg hem och åt glass i värmen. 


När vi kom hem låg vi i soffan resten av dagen och drack te och kollade på film.


På torsdag så tig vi det lugnt hemma. Jag fick blommor av Brita.


Hon dukade upp en picknick i soffan och serverade mig te och glass. 


Jag var trött och grinig eftersom vi gjort så mycket i veckan så den här dagen försvann lite... 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar