torsdag 2 juni 2016

Familjetorsdag

Idag har vi haft studenten på skolan - jag blir lika stolt varje år av min Grefve som är konferencier och håller i allt :-) Jag drog mig dock tidigt eftersom jag skulle utföra lite skolbiblioteksärenden och sedan skulle jag träffa en förlossningsläkare och diskutera hur bebisen ska ta sig ut i september. Mycket nöjd med samtalet och läkaren! 

Efter detta hämtade jag dottern och så begav vi oss in till Göteborg där Grefven mötte upp oss. Jag köpte stödstrumpor (läkaren tyckte jag skulle ha det i den här värmen, det enda han sa jag inte var så nöjd med) och sedan sprang vi i ösregnet till restaurang Vapiano och åt deras goda jordgubbspizza. 


Trots en något trött och trotsig dotter bestämde vi oss för att köpa sommarskor till henne. Kul. Inte. Men men, hon hittade ett par knallblå Crocs  som hon nu springer runt i så bra blev det ju. 

Vi åt glass, jag hämtade ut en gratisbok och sedan var det dags för hemfärd. 

Snacka om en skön torsdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar