onsdag 5 november 2014

5. Hepp! Dagens boktips!



Här kommer de bästa böckerna jag läst (so far) i år: (klicka på länkarna så kommer du till min bokblogg där jag skrivit om respektive bok)
 
Bridget Jones Mad about the boy - Helen Fielding
Expeditionen - min kärlekshistoria - Bea Uusma
Mississippi - Hillary Jordan
Brev till en bokhandel - Helene Hanff
Edward Tulanes fantastiska resa - Kate DiCamillo
The collected works of A. J. Fikry - Gabrielle Zevin
Balzac and the little Chinese seamstress - Dai Sijie
Oceanen vid vägens slut - Neil Gaiman (jag har inte skrivit om denna ännu)
Sense & sensibility - Joanna Trollope
Stål - Silvia Avallone
Livet efter dig - Jojo Moyes 



https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTBlyxzLGbh-glYaz8k7djSN_03jRLYi2SUwszQ5kJidTHa1sNHYQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar