lördag 20 september 2014

Full Fart Fredag

http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpf1/10533284_1464999903787584_2048842542_n.jpgIgår hade jag och dottern en riktigt skön dag. Vi började morgonen med lite rytmik på biblioteket - hon sprang runt och dansade, hoppade och stojade som bara den. Sedan lekte vi lite inne på bibblan - åkte rutschkana, läste lite, såg på film i sagogrottan och sedan trillade B på näsan. Aj aj.

Det kom lite blod men hon fick leka med min telefon så hon glömde snabbt bort hur ont hon hade.

Sedan åt vi lunch - hon åt pannkakor som vanligt och sedan somnade hon så fort vi kommit in i bilen.

När hon vaknat igen gick vi ut och lekte lite i solen, gungade, hälsade på kompisen och farmor, åt ett äpple och drack vår fredagssmoothie.

http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10707205_559300567507707_556865249_n.jpg Jag åkte sedan iväg och dansade på Friskis medan B var hos sin farmor. När jag kom hem igen hade Grefven kommit hem så vi lagade fredagsmiddag och åt sedan vid matsalsbordet med vinglas (dottern också, hon älskar sina små vinglas i plast som tillhör leksaksköket, men hon får såklart bara vatten i dem) som vi skålade med hela tiden.

Efter maten låg vi soffan och läste bok och drack välling och sedan somnade jag och B tillsammans och pappa fick hela fredagskvällen för sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar