fredag 18 april 2014

Mamma är en prutt



Dottern älskar att prutta mig på magen - med munnen alltså. Ni vet, när man blåser på magen så det låter som en prutt. Hon gapskrattar när man gör det på henne och när hon gör det på mig. Hon har nu också börjat ta sin gosekatt och så sätter hon dess mun vid min mage och så gör hon ett riktigt pruttljud med sin mun. Jag skrattar mig halvt fördärvad - det är så sött. Häromdagen var det inte så sött dock, då tog hon nämligen Kakmonstret och satte honom med rumpan mot min mage och gjorde pruttljud. Inte alls lika charmigt.

Hon tyckte dock fortfarande att det var skitroligt.

Hon tyckte också det var roligt häromdagen när hon i ett ögonblick fick syn på min stora Cartmandocka, pekade på den och sa "mamma". Jag ser inga likheter...

http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-ash/1515744_1438559403051714_1050351995_n.jpg

2 kommentarer:

  1. Underbar pose! <3
    (vi lär få höra både det ena och andra under åren som kommer så det är nog bara att stålsätta sig! ;). )

    SvaraRadera
  2. Japp, man får ju ändå vara glad att hon kan ordet :-p

    SvaraRadera