måndag 6 maj 2013

Man gör vad man kan... Eller?

Tanken igår var att göra följande:

* Måla naglarna
* Jogga
* Baka paj
* Handla
* Sova ikapp (eftersom dottern börjat tycka att det är morgon kl. 7)
* Plantera om rabarberna
* Sy gardiner
* Läsa ut en bok

Istället blev det:
* Amma
* Amma
* Amma
* Läsa ut bok + börja på ny
* Måla naglarna
* Sova (medan Grefven och Lill-Grefvinnan handlade)
* Baka paj
* Äta godis
* Ta promenad med lilla familjen
* Färga håret
* Amma lite till

Får se om det blir jogging, gardiner och rabarber idag. Läst ut nästa bok har jag redan gjort iaf :-)

2 kommentarer:

  1. Det blir inte alltid som man har tänkt sig...
    Min gosse är inne i en period då det är morgon kl 5 fast iofs så har han sovit till halv 7 ett par dagar, men då har mamman vaknat 5...(!)

    Tänkte på det du frågade om, är det bråttom med förslag?
    För jag slänger gärna ihop ett inlägg under morgondagen annars :) med olika tips.

    kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det så, och eftersom jag ändå är ledig jämt så borde det inte spela nån roll när det sker :-) Kalaset är på lördag så innan dess tar jag gärna tips, annars ingen brådska.

    SvaraRadera