måndag 14 januari 2013

Sociala helgen

Här var det fullt ös nu i helgen - i fredags kväll bjöd vi över svägerskan med familj och hade fredagsmys. Tacos, Gladiatorerna och chips - det var riktigt mysigt att knô i soffan allihopa.

I lördags åkte jag, Lill-Grefvinnan och hennes ena kusin till Erikshjälpen i Kungsbacka och fyndade lampor och böcker - blev intervjuade och fotade av en kvinna från tidningen Norra Halland. Kul! Får se imorgon hur det blev. Efter detta var det hem och fixa och så kom lite vänner över och lagade tre-rätters middag till oss. Vi åt riktigt gott och det var trevligt att ha andra här som fixade och donade.

Igår blev en fikadag - först kom elektrikern med familj hit, sedan min bokklubb Bokmaskarna och kvällen avslutades med min farbror och faster. Snacka om en social helg!

Idag ska jag slappa i soffan, läsa i nästa bokklubbsbok och ikväll kommer Syrran och hälsar på mig och lillan. Det är så trevligt med alla besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar