lördag 20 oktober 2012

Veckan som gått

Jaha, så har första veckan som heltidssjukskriven gått och jag har varken läst eller bloggat (typ). Istället har jag bla. jobbat lite - har kvar rättning och överlämning och det går att göra i små doser så jag ändå vilar händerna.

I måndags åkte jag och mina föräldrar till Gekås Ullared och handlade julsaker och bebisgrejer. Om nu bara huset kan bli färdigt så är vi nästan redo för bebisens ankomst.

Jag har också varit på bokmöte med Bokbubblarna vilket var väldigt trevligt - för hur kan det inte vara trevligt att fika, träffa folk och prata om böcker?

Igår började jag i vattengympa - iförd en mammabaddräkt och rosa badmössa (så vacker man är) plaskade jag och ett gäng andra gravida runt i en pool och gjorde olika övningar. Det kändes jättefjantigt men jag tror att det är riktigt bra.

Det var veckan som gått, nu är det helg och jag har massvis med roliga saker inplanerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar