torsdag 9 augusti 2012

För jag har blivit lurad...

Ni vet den där märkesväskan jag hade köpt. Det visar sig att jag inte hade det. Men visst är det lätt att tro det när man ser en väska på en hemsida som verkar vettig, priset verkar stämma med verkligheten och betalningen sker via sidor man kan lita på? Nu visar det sig att jag betalat för ingenting. Eller, jo, jag fick hem en väska. Från Kina. Inte i närheten av det märke eller den typ som jag betalat för. Och väldigt fejk.

Så. Låtom oss säga det i kör.

"Hej lilla lättlurade idiot-E"

6 kommentarer:

  1. Fy vad surt! Vilken sida beställde du den på så att man ska undvika den?

    SvaraRadera
  2. Men fy! :( Jäkla skitföretag! Hoppas att du polisanmält dem? Kram

    SvaraRadera
  3. Men va faaaan! Vilka lurendrejare :(

    SvaraRadera
  4. Nä fan! Vilket skitställe!!!
    Håller med Jo, polisanmäl, det där är inte ok.
    Och en stor kram till dig.

    SvaraRadera