onsdag 16 maj 2012

Tävla om gott te hos mig!

När jag var i Malmö nu i helgen passade jag på att handla ett av mina favorit-löstéer som görs där. Dock visade det sig när jag kom hem att jag redan hade en ganska stor förpackning av just detta te så jag tänkte att jag skulle lotta ut det jag köpte här på bloggarna.

För att ha chans att vinna vill jag att du berättar om den här tävlingen och länkar hit, samt gissar på ingredienserna. Den som gissar helt rätt alt. kommer närmast vinner. Har flera deltagare samma svar så lottar jag. Glöm inte att ange en mailadress så jag kan nå dig.

Jag söker tre smaker/ingredienser - teblad är inte en av dem.

Lycka till! Jag drar den lyckliga vinnaren söndag 20/5 kl. 20.00

1 kommentar:

  1. Oki: jag chansar på lakritsrot, apelsin och vanilj. :S :)

    SvaraRadera