söndag 1 januari 2012

Nyårslöftena 2011 - hur gick det?

Hur gick det med önskningarna inför 2011?

Gifta mig (Grefven tycker inte att jag behöver nyårslöfta det men jag tycker det är lika bra att slänga in något som känns lätt att hålla...) Jag lyckades gifta mig, var väl iofs det enda jag visste med säkerhet att jag skulle hålla...
Träna och äta hälsosammare - Det började bra men pga benhinneinflammation blev det ett för långt uppehåll...
Spara pengar (till bröllopet i första hand) - Gick okej, men jag har varit ganska bra på att slösa också
Hitta balans i liv och jobb (lätt som en plätt eller?) - No can do babydoll
Läsa minst 60 böcker - Jepps, läste 67 st
Skaffa tålamod och låta saker och ting ta sin tid - Hahahahahahahahahaha. Nej.
Ta vara på mig själv och se till att må bra - Sådär får man väl säga, kan ju alltid bli bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar