söndag 9 oktober 2011

Två år

Idag för exakt två år sedan kom min kollega Grefven hem till mig efter jobbet och lagade middag. Vi såg på film och han frågade om han fick kyssa mig. Det fick han, och sedan var vi mer än bara kollegor.

För exakt ett år sedan satt jag utbränd och vilsen i en mysig stuga och Grefven gav mig vin, jordgubbar och gick ned på knä och friade. Jag svarade ja.

Idag har vi varit tillsammans i två år och vi är fortfarande lika kära och dessutom ganska nygifta. Mycket har hänt på de här två åren och vi ser fram emot många mer år tillsammans.

4 kommentarer:

  1. Grattis! Så härligt. Tänk vad kärlek kan göra :)

    SvaraRadera
  2. Kärlek. Det här är verkligen en rosa blogg. Gillart!

    SvaraRadera
  3. En kärleksresa som jag ser fram emot att få följa resten av livet. Ni är så fina ihop.

    SvaraRadera
  4. Emve: Helt underbart!

    Spader: Tack!

    Johanna: Du är så rar!

    SvaraRadera