söndag 30 oktober 2011

Det var det...

Så, tillbaka efter uppsatsskrivande som gått sådär, mensvärken från helvetet som valde att komma samtidigt som någon form av sömnperiod där jag varit konstant trött och sovit sovit sovit när jag inte varit på jobbet.

Nu ikväll blir det West side story på Operan med Grefven, imorgon bokklubb med Bokmaskarna (har inte ens öppnat boken), tisdag föreläsningar om undervisning och sedan en räkmacka på Heaven 23 med goa kollegor och sedan blir det onsdag. Onsdag åker jag till Paris och njuter av lite ledighet. Hoppas energin håller!

3 kommentarer:

  1. gravidtrott?

    Jag slar vad om att uppsatsen blev alldeles stralande... Ha't gott i Paris!

    SvaraRadera
  2. just checking eftersom jag bara minns 2 ggr nar jag varit sadar ruskigt trott att man somnar staendes... 1:sta gangen nar jag var gravid och inte visste om det och sa nar jag hade baltros forra aret.

    Det forsta gjorde ju liksom inget nar jag val fattade varfor jag var sa trott. Andra gangen var val lite mer pissigt, om man sager sa. Men vi far sova nar vi ligger i kistan - sa ar det.
    Kram

    SvaraRadera