måndag 30 maj 2011

Borde jag överreagera?

I torsdags kom Grefven hem med en bukett liljor till mig - de har precis börjat blomma ut och är jättevackra.

I går när jag vaknade stod en liten rosa presentask på min plats vid köksbordet - den var fylld av rosa små godisar.

Ska man bli orolig när ens sambo börjar ge blommor och presenter? Han jobbar ju faktiskt över väldigt ofta... I lördags var han borta ända till 4.30 på natten och det är alltid en massa unga flickor som ringer honom...

Hrm...

Eller så inser man bara att han är en rar och fin Grefve som jobbar och sliter och vill ha lite fint hemma (och ha en glad sambo). Ja, så är det nog. Bestämmer mig för det alternativet.

3 kommentarer:

  1. Men det är ju Fin-Grefven, så du behöver inte vara orolig. Han är ju så himla rar! :)

    SvaraRadera
  2. Det är han! (Och nu är han ditt största fan, du ska se hans uppblåsta ego :p )

    SvaraRadera
  3. Tror också att han bara vill vara rar och snäll! :)
    Kan jag få skicka min på kurs hos honom?

    SvaraRadera