onsdag 2 februari 2011

Vem är du och vad har du gjort med Miss E?

Oh shit. Jag har blivit en sån där.

Kom hem ifrån jobbet igår - studiedag då vi pratat GY11 en hel dag. Jag är sur, trött och det regnar ute. Utan att tänka drar jag på mig joggingkläderna och sticker ut i regnet och ishalkan och joggar. När jag är färdigsprungen och på väg in så inser jag: Jag gick ut och sprang i regnet trots att jag var trött och grinig och jag reagerade inte ens. Jag tänkte inte "nej, man får vila när det regnar och man är trött, jag kan springa en annan dag..."

Där ser man. Jag är en sån där. En sån där som joggar.

5 kommentarer:

  1. Jag vill också bli sån där, igen. Dags att ta sig i kragen. Du är min inspiration. Heja

    SvaraRadera
  2. Harregud. Smittar du, tror du? Jag skulle BEHÖVA bli en sådan där! ;)

    SvaraRadera
  3. Johanna: Och du är min så nu får vi inspirera varandra!

    Jo: Om vi träffas snart kan vi väl se om jag smittar ;p

    SvaraRadera