tisdag 1 december 2009

Orka lista

Hittade en lista här och är lagom ensam och uttråkad...

  • Hur mycket pengar har du på din mobil? Ingen aning, kanske 100:-
  • Har du fått en kyss den närmsta veckan? Jupp, varje dag är hångeldag numera :-)
  • Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mig själv, mina elever m.fl.
  • Hur lång är du? 160 cm
  • Vilken är den senaste filmen du sett? Bolt
  • Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "När jag åker från jobbet beror lite på när det blir, så det var därför jag undrade"
  • Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
  • Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
  • När såg du senast din mamma? Öhm... förra helgen tror jag
  • Icke godkänt i något ämne? Nope
  • MVG i något? Engelska, franska, teckenspråk, spanska, projektarbete
  • När vaknade du idag? 6.45
  • Vilken plats föredrar du minst? Alla höga höjdplatser
  • Vart tror du att du befinner dig om tio år? Precis där jag är
  • Hur stor är din säng? Min är 160 cm så jag kan sova på bredden om jag vill :-)
  • Vad sover du i? Pyjamasbyxor och t-shirt om jag får välja, inget om Grefven får välja
  • Hur många kuddar har du i sängen? 3
  • Var har du bott/bor? Göteborg, Lerum, Falun, Sheffield
  • Tycker du om kinamat? Jupp, vissa rätter
  • Tycker du om kaffe? Nope
  • Vad dricker du helst till frukost? Lättmjölk
  • Kan du spela poker? Nope
  • Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Min syssling och en fd elev
  • Vill du ha barn? Ja, men inte nu
  • Kan du några andra språk än svenska? Engelska, pyttelite franska
  • Har du någonsin åkt ambulans? Nope
  • Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på vad jag ska göra, är ingen direkt badmänniska
  • Vad spenderar du helst pengar på? Saker som gör mig glad
  • Äger du dyrbara smycken? Mina flamingoörhängen :p Nja, en ring jag fick i studentpresent för (hrm hrm) 11 år sedan
  • Kan du rulla med tungan? Ja
  • Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv
  • Vad har du för ringsignal? Nån vanlig tror jag
  • Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej, men mamma har
  • Kan du byta olja på bilen? Nope
  • Vilken var den senaste boken du läste? "The uncommon reader" - helkul!
  • Dansar du i bilen? Jupp, sittdansa is the shit!
  • När var du i kyrkan senast? Oj, det måste varit på nåt bröllop för några år sedan
  • Hur många hål har du i öronen? 8
  • Har du någon piercing? Nope
  • Har du någon tatuering? Nope
  • Vad är ditt mobilnummer? Tänker jag inte skriva här :p
  • Vad ska du göra ikväll? Gå och lägga mig, läsa lite i "Hur man läser tankar"
  • Har du några syskon? Ja, en yngre bror
  • Vad ska du göra på sommarlovet 2010? Ingen aning ännu - kanske plugga eller resa
  • 3 kommentarer:

    1. 8hål? Jisses. :-P
      Sen även intressant att du fick MVG i 4språk med endast kan Sve/Eng samt lite Franska. :-P

      SvaraRadera