söndag 22 november 2009

Städtant E

Ibland kan städande gå för långt, t.ex. när man ska städa badrummet och "råkar" få bort badkarskanten och inser att där har man inte städat. Någonsin. Man inser också att den som bodde här innan (jag har bott här i fyra år) inte heller städat där (detta vet man eftersom det ligger saker därunder som inte är mina...

Nu har jag iaf ett väldigt städat badrum, en utrensad garderob med plats för Grefven, gamla datorn och allt som ska till Myrorna står nere i källaren (tills jag har bil att åka bort med grejerna) och jag ska bara duscha och laga mat så är kvällen till ända.

4 kommentarer:

  1. yak! inte så fräscht. men man är nöjd efteråt!

    SvaraRadera
  2. Precis - håller med på båda punkterna :-)

    SvaraRadera
  3. Jag blir trött bara av att läsa om allt du hunnit med.

    SvaraRadera
  4. Johanna: Det behöver du inte bli, jag vet att du är sjukt effektiv när du har tid/lust du med :-)

    SvaraRadera