lördag 28 november 2009

Me is awesome girl!

Fick den här fina från Jo :-)Jag ska då lista 10 saker om mig själv... Hrm...

1. Jag kan endast hålla en hemlighet om du säger till mig att jag absolut inte får säga det till någon - och jag då ändå får säga det till iaf minst 2 pers

2. Jag har hela mitt liv trott på kärlek vid första ögonkastet och att inget annat gäller - ändå tog det lite mer än 6 år innan jag och Grefven blev kära

3. Om jag blir på dåligt humör är en promenad igenom Haga ett bra sätt att muntras upp på

4. När jag var yngre älskade jag att bläddra i inredningsböcker och drömma om huset jag en gång skulle ha

5. Jag har fruktansvärt låg självkänsla (trots terapin) och känner alltför ofta att jag inte passar in

6. Jag har dejtat en av mina elever veckan efter hans student. Efter det började jag i terapi...

7. Jag har jättesvårt för att lyssna på sådant som inte handlar om mig

8. Jag fryser jämt

9. Jag blir stressad av yoga och liknande lugna saker

10. Mitt hår har nog haft alla regnbågens färger (förutom blått) - inte samtidigt dock


Skickar detta vidare till Miss KYD, Miss UD, Ems och Ida,

7 kommentarer:

  1. "3. Om jag blir på dåligt humör är en promenad igenom Haga ett bra sätt att muntras upp på"
    Haha.. Så fel.
    Var det inte där Hagamannen bruka gå med när han behövde muntras upp? :-D Har vi möjligtvis en Hagakvinnan(Göteborgs-divisionen)? =)

    SvaraRadera
  2. Om du har svårt att lyssna på sådant som inte handlar om dig och Jo (en av hennes saker på listan) och jag gillar att prata kommer det bli en intressant fika i december. ;-)

    SvaraRadera
  3. Då har jag att göra på jobbet inatt.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Johanna: Vi får väl lösa det genom att prata mycket, men bara prata om Miss E... ;) Hihi

    SvaraRadera
  6. Anonym: Jag räcker ut tungan åt dig!

    Johanna: kan bli väldigt intressant :-)

    Miss KYD: Gör så

    Jo: Det låter ju helt underbart :p

    SvaraRadera
  7. Vad då, du är ju grym på att hålla hemligheter, jag har aldrig träffat en annan tjej som är så grym!

    SvaraRadera