tisdag 3 november 2009

Borta okej men hemma underbart!

Jag är hemma igen, har bara inte haft ork att blogga ännu (bilder kommer). Måste ha dragit på mig något när jag var borta för jag är helt utslagen...

Milano var helt okej men hemkomsten var helt underbar... Eller vad sägs om min underbara Grefve som hämtade mig på stationen, körde hem oss och sedan fixade fram räkmacka, vin och chokladfondue medan jag packade upp :-) Och hade fixat matlåda till mig att ha på måndagen samt köpt hem all möjlig frukostmat...

Jag var väldigt nära att fria...

7 kommentarer:

  1. Låter som en härlig resa men en alldeles underbar hemkomst ;-)

    SvaraRadera
  2. Ooh! Att få ett sådant välkomnande måste ha varit underbart! Man vet ju själv hur trött man är efter att ha rest, så bara det där med frukost och matlåda är ju värt guldstjärnor. Att toppa det med chokladfondue och räkmacka är ju världsklass! Toppbetyg till Grefven!

    SvaraRadera
  3. Borta bra men hemma bast?!

    Han kan ta en svang 16 mil soderut nar jag kommer hem i Januari och fixa till likadant at mig. Fast jag antar att jag inte kommer att tacka honom pa riktigt samma satt som du ;)

    SvaraRadera
  4. Missy: Fiiiint indeed!

    Jo: Han tackar och bockar för bedömningen :-)

    Ems: Han hälsar att han tyvärr inte behagar ställa upp på ett sådant välkomnande åt nån annan än mig :-)

    Karro: Han är gulligast!

    SvaraRadera