tisdag 13 oktober 2009

Uppdatering från ett litet moln

Jag har inte försvunnit, jag lovar, det är bara det att jag liksom inte kommer på något att blogga om just nu. Eller, jag har ju egentligen jättemycket att blogga om, men jag vill inte bli en sån där gulligullig fjant som bara bloggar om allt gulligt som händer*, alltså håller jag tyst.

Men för att vara på det klara (iofs har mina brighta läsare redan räknat ut det): Jag är inte så ensam längre. Det finns en Grefve i mina tankar, timmar och dagar numera. Och det känns väldigt bra att just han är där, men jag vill inte blogga om det. Alla som någon gång varit nykär kan säkert räkna ut hur bra jag mår och varför jag ler precis hela tiden, varför måndagar inte stör mig och varför mitt kylskåp helt plötsligt är fullt med mat.

Jag är glad, jag mår bra och så fort jag hittar något att blogga om så kommer jag göra det. Jag kan ju alltid berätt alite om jobb och plugg - för den delen försvinner ju inte. Dessutom har jag lovat mina vänner att jag ska vara social den här veckan.

* Jag ber om ursäkt om just DU bloggar om sådant, jag har inget emot att andra gör det men jag är inte sån.

7 kommentarer:

  1. Vi ses iallafall idag på lunch. Du får vara så rosa och gullegullig du vill!

    SvaraRadera
  2. Fast du inte berättar detaljer så förstår jag ändå. Och det låter härligt ;-)

    SvaraRadera
  3. Miss UD: Låter bra, jag är lite lilarosa dagen till till ära :-)

    Em: Det är rätt härligt :-)

    SvaraRadera
  4. Härligt! Gå nu o var lite nykär så väntar vi snällt här!

    SvaraRadera
  5. Det låter allt himla bra, det där. Sitt du där på ditt rosa moln och må bra! Det är du värd!

    SvaraRadera
  6. Tack Jo, men jag har inte tid att sitta på molnet hela tiden :-)

    SvaraRadera