onsdag 5 augusti 2009

Jag har problem...

Men alltså hallå??? Vad är fel??? Har värsta svullardagen idag ju... Efter joggingturen åt jag upp en halv påse chips. Satt sedan i soffan halva dagen och kollade på film (ja, trots att det var sol ute idag och hela Sveriges befolkning vill ut och njuta). Tog mig en liten cykeltur till affären för att köpa mat. Kom hem med ingredienser till en rabarberpaj, frysta äppelknytten, chocolate chip-cookies och hemma har jag redan Ballerina, Oreos, M&M's, glass och en påse chips.

Jag kommer snart behöva rullas ut ur lägenheten...

Just det ja, när jag kom hem var jag supersugen på en passionsmojito. Har det gått för långt när man får begär efter mojitos?

2 kommentarer:

  1. Kanske - men du, du kan dricka nagra at mig sa behover du inte rakna dem...

    SvaraRadera