måndag 20 april 2009

Mystery lover

Jag kanske har glömt att nämna det men jag har gått och blivit sambo. Nu tänker ni antingen:

"Åh äntligen har kärleken kommit till Miss E och hon slipper dö ensam och galen!"

eller så tänker ni:

"Nu har hon då tillslut knäckts. Flickan har blivit schizo."

Eftersom jag gissar att merparten av er faktiskt gissade på alternativ 2 tänker jag inte avslöja hur det egentligen står till, men jag kan avslöja att min sambo inte uppskattade att jag kom hem full och serenerade honom med en vacker sång. Helskumt.

5 kommentarer:

  1. förstår inte varför han inte gillade det? snälla, kan du inte avslöja hur det står till, jag tror inte det minsta ögonblick på alt. 2

    SvaraRadera
  2. Obs. Man kan inte kalla sig för sambo, om den andra personen i förhållandet är inlåst i källaren. :-P

    SvaraRadera
  3. Den tjocke konsulten21 april 2009 kl. 21:40

    Är han(?) bra på att laga mat? :)

    SvaraRadera
  4. Karro: Den som väntar...

    Anonym: Moi skulle aldrig... Men tack för påminnelsen :p

    Miss UD: Perhaps...

    Konsulten: Litar inte riktigt på hans köksfärdigheter, fast det är iofs i köket han hållit till...

    SvaraRadera