fredag 6 februari 2009

Sheffield, here I come!

Väskan är packad, jag är på jobbet och om bara några ynka timmar* drar jag iväg till Sheffield. Shopping, minnen och förmodligen lite mer shopping är vad som står på agendan. Ska bli kul att träffa Ems igen (är ju några år sedan...) och även att se hur staden har ändrats. Till skillnad från förra gången kommer jag nog inte att:

* festa varje kväll
* skolka från lektioner
* hångla med allt som rör sig utan att veta/ta reda på deras namn
* gå hem med någon på Halloween och dagen efter få göra walk-of-shame med häxhatt i handen
* flirta med läskiga bouncers
* gå ned 6 kilo
* endast leva å varma mackor och sprit

Vi hörs igen nästa vecka!


* Om ca 6 timmar

8 kommentarer:

  1. Varma mackor och sprit = kärlek. Hur gick det med boardingkortet? Ha det gött!

    SvaraRadera
  2. Ha det precis så underbart som man kan ha det! kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du får en riktigt bra resa! :)

    SvaraRadera
  4. Ha det supertrevligt och njut av ledigheten.

    SvaraRadera
  5. Fröken P: Det löste sig, allt var lugnt på flygplatsen :-)

    Miss UD: Det hade jag

    Karro: Tackar!

    Jo: Tack, den var jättebra

    Johanna: Tack, ska jag verkligen göra :-)

    SvaraRadera
  6. Det låter som en grym diet. Hur lång tid av varma mackor och sprit tog det för dig att gå ner 6 kg?

    SvaraRadera
  7. Caravaggio: 3 månader - men jag tror egentligen att jag gick ned eftersom vi var ute och festdansade 3-4 ggr i veckan och jag innan dess mestadels suttit hemma och inte rört mig. Kroppen måste fått en chock :p

    SvaraRadera