tisdag 13 januari 2009

Upplevelsernas år?

Det här är året då Miss E gör saker istället för att bara tänka dem (snacka om att terapin har varit välspenderade pengar!)

Följande har gjorts i detta tecken:
* Målat om hemma och köpt en soffa (har varit uppe för diskussion i ca 1-2 år)
* Har bokat tid med en studievägledare vid Göteborgs Universitet för att kolla upp kurator-utbildning (något jag funderat på i ca 4 år)
* Har bokat tid för att ta itu med mitt ansikte (orka ha finnar när man är närmare 30)
* Har köpt flygbiljett till Sheffield för att hälsa på Ems (det är bara 8 år sedan jag var där senast)

Hurra för 2009!

5 kommentarer:

  1. Du är en vinnare!!

    Lunch nästa vecka?

    SvaraRadera
  2. * Har bokat tid för att ta itu med mitt ansikte (orka ha finnar när man är närmare 30)


    Vad är det för bokning? Till vem dvs. =)

    SvaraRadera
  3. Johanna: Tack, du har varit en av inspiratörerna till att få saker gjort :-)

    Miss UD: Danke! Lunch låter utmärkt, tisdag funkar den vanliga tiden.

    Anonym: Alltså, jag har bokat tid på en klinik för en konsultation och ev. behandling.

    SvaraRadera