torsdag 31 juli 2008

Miss E ruttnar

Saker man lär sig när man är barnvakt till 2 underbart söta pojkar* under några timmar:

* Elton John är med i Byggare Bobs julfilm
* Pojke utan blöja kan kissa på terassen
* Det är jättekul att leka med vattenslangar
* Pirajor bits i fötterna och det gör tydligen småpojkar också
* Bin gör grön honung och getingar orange
* Nordamerika är fullt av lamadjur
* Om jag dammsugs upp så ruttnar jag, allt utan hår och tänder ruttnar
* Barn har lika livlig fantasi som jag har
* Man orkar inte lika mycket som man tror - jag var helt slut när jag kom hem :-)


* 2½ och 5 år gamla

2 kommentarer:

  1. Låter ju som en rolig passning. =) Så länge det inte är några hyperaktiva ungar som springer runt o skriker o är allmänt jobbiga.

    SvaraRadera
  2. Det här var två gullungar - alldeles lagom med spring :-)

    SvaraRadera