söndag 13 juli 2008

Me and my Froggy

Om man går på trevlig bröllopsfest hos söt bloggerska och man är väldigt singel kan man få en liten söt grodprins* av den gulliga bruden** så att man inte känner sig så ensam. Man kan också äta gott, dricka gott och träffa trevliga människor. Kanske tar man sig en dans eller fem med Miss Kyds pojkvän också - har man ingen egen får man låna har jag hört.



* Jag pussade på grodan hela kvällen men han förvandlades inte till en prins ändå...
** Allas vår söta Missy

3 kommentarer:

  1. Tänk att så mycket i vårt samhälle kretsar kring tvåsamhet. Tur att du har snälla vänner som stöttar upp där det fattas.

    SvaraRadera
  2. Du glömde rondellkaninerna!

    De är jättemånga. Så det så.

    SvaraRadera
  3. Johanna: Du har helt rätt, och jag har jättetur för jag har så många underbara vänner :-)

    Miss UD: Hur kunde jag glömmma dem? Jag älskar rondellkaninerna!

    SvaraRadera