torsdag 3 juli 2008

Ja det här blev ju jävligt muntert

Jag borde skriva något här så jag slipper se mitt dump-utbrott varje gång jag kommer in på sidan. Men vad ska man skriva när allt gör ont, livet suger (typ lite iaf) och det är svårt att andas eftersom luften gått ur en? Dessutom kan jag ju inte klaga på hur orättvist livet är eftersom det faktiskt finns dem som har det mycket värre. Och jag kan inte skriva elaka saker om pojken som dumpade mig för jag tycker så mycket om honom, trots det här (ja, jag är en jäkla dörrmatta och man kan trampa på mig så jag blöder och jag fortsätter ändå bara att be om mer - lärde ni er ingenting om mig med förra sommarens tragedi?).

Nu ska jag laga mat och gå iväg och dansa. Tårarna får pausa några timmar. Om någon känner til sömnpiller som får en att sova bort resten av livet (inte dö, bara sova) så tar jag tacksamt emot tips.

Kram från vraket

6 kommentarer:

  1. Synd om dig vännen. Suger att vara en dörrmatta, been there, is there. :-P
    Glöm bara inte o andas. :-)
    Och du har ju semester för tusan, inte ska du ligga o gråter över någon blöja när du kan stalka på grannkillen som solar på gräsmattan eller så kan du ju äta vitlöks räkor på Victoria. Everything is possible!

    Här är det näst intill familjebråk på G. Jag har inte handlat kostym till ett bröllop på lördag. =() Ska man köpa kostym eller ej? Alla säger olika, för tillfället är det 2-2. :-P Kostym är dyrt och jag spenderar redan nu under denna o nästa veckan 4000kr på körkortet(uppkörning på tisdag). Jag beräknas iallafall få ett surt samtal från syrran ikväll, att jag kommer skämma ut familjen om jag kommer utan kostym eller något. Medans morsan säger att det är okej utan kostym, för det ska bli varmt o så.
    Nä, folk e fan störda när det gäller bröllop.

    Anyway.. Kramis på dig.

    SvaraRadera
  2. Shit alltså, det var ingen lätt situation du är i. Jag har tyvärr ingen koll alls när det gäller bröllop, speciellt inte för män.

    Lycka till med körkortet! ta det lugnt och få inte panik, det är allt jag kan säga.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är hans förlust (inte för att det hjälper, känns bättre men vill bara säga det). En stor kram från ett vrak till ett annat. Vi tar oss igenom det här tjejen.

    SvaraRadera
  4. Det är nog mer bådas förlust, han är en bra kille egentligen. Men sånt är livet. Nu ska vi vara starka tjejer och visa världen! Kram och tack för sitt stöd :-)

    SvaraRadera
  5. Du vet att det inte alltid behöver vara jävligt muntert.

    SvaraRadera