måndag 23 juni 2008

Saker som får tiden att gå...

... medan man väntar på att få träffa "någon" igen.

Här kommer en liten utmaning jag fick av Malou.

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för 10 år sen? Tog studenten, åkte på min första resa utan vuxna (Danmark), mådde illa för att jag skulle flytta till Falun, flyttade till Falun och slutade vara nykterist.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag: Slappa i soffan till SATC, tvätta, handla mat, fika och träffa daten

3. Godis jag gillar: Choklad och lakrits

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär: Hrm... betala skulder, köpa ett hus till mig och en lägenhet till lillebror, resa lite och shoppa!

5. Städer/orter som jag bott i: Göteborg, Lerum, Falun, Sheffield

Jag utmanar följande bloggisar:
Mitt nya jag
Mia
Ems
Veliga Hönan
Johanna

11 kommentarer:

  1. Vi vill ha bilder på daten! Jag tror inte att han bryr sig om att bli uthängd på din blogg. :-)

    SvaraRadera
  2. hehe, nää det tror inte jag heller! ;P

    SvaraRadera
  3. Anonym: Du är bara avundsjuk att jag hittat nån som är yngre än vad du är...

    SvaraRadera
  4. Så länge du inte kallar mig gammal så. ;-)
    Vad hittar du alla dessa yngligar förresten?
    Tycker även det är lite intressant, jag personligen kan sträcka mig till kanske 19-20, jag är ju ändå 22 snart 23. Och då känns det nästan så man träffar yngel rätt ut sagt.
    Du är 28år och träffar då yngre killar än mig, vilket jag tycker är lite "konstigt" om jag bara kan sträcka mig 2-3år yngre än mig och tycker det börjar bli lite väl ungt.
    Sen var där en tjej som var 31år när vi träffades o jag var 19, blev aldrig något sex men kunde väl blivit om jag tagit iniativet. Sen är ju då frågan igen..
    Om jag knappt kan träffa 19-20åringar för dom känns små, så tycker jag det är konstigt att t.ex då 31åringen vill mer eller mindre ha sex med en när man var 19. Måste ju kännas rätt smått när man är runt 30 och träffar tonåringar(som man faktiskt är när man är 19).
    Kanske borde fråga den 30åring som jag nämde, då vi fortfarande är bra kompisar.

    Inga klagomål mot dig dock. =) Fortsätt du träffa ditt lover. ;-)

    SvaraRadera
  5. Anonym: Åldern spelar väl ingen roll så länge det är lagligt och man är lycklig?

    SvaraRadera
  6. Kul utmaning, ska klura på den!:)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Miss E: Klart åldern inte spelar roll. :-)
    Hur ung är din boyfriend?

    SvaraRadera
  8. Jag ska fundera på det, vissa frågor kan jag inte svara på utan att spräcka min anonymitet.

    SvaraRadera
  9. Mia: Härligt!

    Anonym: Ett år yngre än dig. Och mycket, mycket sötare ;p

    Johanna: Det förstår jag, du väljer ju själv vad du vill dela med dig av och inte :-)

    SvaraRadera
  10. Miss E: Thats just crazytalk! Det sa du bara för att såra mig, INGEN kan vara sötare än mig. :-)

    SvaraRadera