tisdag 20 maj 2008

Dagens - är inte det en vindrink?

DAGENS VILL HA: Mys (det är den där nedrans boken jag läser som gör mig myssugen)
DAGENS KLÄDSEL: Baggy jeans, röd tröja och gula naglar
DAGENS SMINK: Isadora mineral foundation, ljus ögonskugga, eyeliner och mascara
DAGENS FRISYR: Blont och själv"lockigt"
DAGENS HÄNDELSE: Vann över grabbarna i Nintendo Wii när det skulle skakas på kontrollen (vilket blev pinsamt roligt eftersom den rörelsen mest används av grabbar eller oss flickor när vi vill "leka" med grabbarna. Mina elever var generat imponerade över att jag visade mig ha så kvickt "handarbete"...)
DAGENS LÅT: Jason Mraz - I'm yours
DAGENS PLANER: Läsa mer i "Linas kvällsbok", se "Christine" och äta lite
DAGENS SAKNAD: Någon att mysa med och censur till min mun
DAGENS DUMMASTE: När jag sa olämpliga saker om mig själv till en kollega
DAGENS SJUKA: Programmerarens humor. Lägre än Glocalnet.
DAGENS DROG: Choklad. Man kan må illa efter för många chocolate chip cookies
DAGENS KRAM: En gammal elev som hälsade på
DAGENS PUSS: I wish...
DAGENS KÖP: Mjölk och tv-tidningen
DAGENS GODIS: Chocolate chip cookies
DAGENS HUMÖR: Strålande glad efter min elevs fina komplimang (se inlägget under)
DAGENS ORD: "Engskskslärare" - eleven blev inte riktigt övertygad om att jag faktiskt är utbildad engelsklärare när jag inte kunde uttala det.

Lista lånad av Miss UD

2 kommentarer:

  1. Men - vad har hant? Jag trodde man bara kunde kopa tv-tidningen pa onsdag/torsdag?!

    Kanske borde ta en tripp hem och kolla vad mer som forandrat sig...

    SvaraRadera
  2. Det var den gamla, numera finns det en tidning som är endast tv-program och som bara kostar 5 kronor (och du behöver inte köpa några andra tidningar för att få den heller). Säljs mån-ons.

    SvaraRadera