söndag 11 maj 2008

Bla bla bla

Efter en helg i lagom harmoni och solbrändhet ger jag er bara en lista jag hittade hos Malou, fast med mina svar då...

1. Hur gammal är du om fem år? 34. Vid ev. kris (ha ha ha, vaddå eventuell?) kanske jag fyller 29 för 5e gången...
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i går? Familjen och grannarna
3. Hur lång är du? Kort, inte lång. 1.60
4. Vilken är din favoritplats? Uterummet hos familjen
5. Vem ringde du senast? Hella som fyller år idag
6. Vem ringde dig senast? Syrran för att säga att jag skulle få skjuts hem
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "**** är koden i händelse av att du glömt." - från Miss Kyd i fredags.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms - har lite telefonskräck...
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Fortfarande gifta efter +30 år
10. När såg du senast din mamma? För en timma sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? Ingen aning men jag hade lillebrors fötter vid huvudet iaf - det är svårt att få plats i en hörnsoffa
13. Vilken är din favoritjulsång? All I want for Christmas is you och Last Christmas - delad plats
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här
15. Vad skrämde dig om natten som barn? Allt och det gör det fortfarande
16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Pappa igår på festen, han var inte nykter alltså...
17. Hur stor är din säng? Som mig, 1.60
18. Är du social? Om jag känner för det
19. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice fast imorgon blir det vatten för jag har inget annat hemma
20. Sover du på någon särskild sida? I sängen sover jag på höger, vänster, rakt över, mitten, snett över osv.
21. Kan du spela poker? Nej
22. Är du en beroendemänniska? Ja, av lypsyl
23. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min syssling
24. Klädesplagg du senast köpte? Ett rosa linne och ett par jeansshorts
25. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv
33. Vad ska du göra imorgon? Jobba och träna
34. Vad ska du göra idag? Sova, packa upp
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Lite smycken
36. Kan du byta olja på bilen? Nej
37. Vad borde du göra? Planera morgondagens lektion
38. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Nrj

2 kommentarer:

  1. Okej... Ett par frågor. :-P

    3. Hur lång är du? Kort, inte lång. 1.60
    Kom igen!! 1.60m?!?! 1.60??? Vad är detta, är du en smurf? =P Det måste ju vara minimum för en människa.

    8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms - har lite telefonskräck...
    Samma här. :-P Man måste nog börja använda telefonen precis när man träffat någon ny man lagt till, annars kommer man aldrig göra det. Sen glömmer man hur dom hörs o blabla. :-P (ungefär som hon tjejen jag träffade, var bara sms o msn, vågade ju inte ringa, tänk om hon inte kommer ihåg ens röst eller tvärtom. =D )

    36. Kan du byta olja på bilen? Nej

    Kom igen... :-P Är ju bara att skruva av locket o hälla i 1-2dl, sen kolla på mätstickan om det är bra. Om jag förstått det rätt dvs. :-)

    Sen var där inte mycket mer att kommenterar. Hoppas du haft det trevligt under helgen. =)

    SvaraRadera
  2. 1.60 meter och jag är inte en smurf.

    Tack för din medverkan.

    SvaraRadera