söndag 30 mars 2008

Miss E + Nordman = sant

Måste bara säga att jag gått och kärat ned mig i Nordmans nya låt "I lågornas sken". Jag har kärat ned mig så mycket att jag igår (till mina grannars förtret) återupptog mitt flöjtspelande i en timma. Jag spelade flöjt under 10 års tid men det är också över 10 år sedan jag sist spelade. Det tog lite tid men sedan kom det tillbaka och jag körde lite duett med Nordman (lät hans musik spela rätt högt dock så att grannarna slapp höra alla fel jag spelade).

Imorgon ska jag på ett finurligt sätt få med Nordman i litteraturundervisningen också. När Miss E är kär är hon väldigt kär.

Onödigt vetande: När jag (för ca 200 år sedan) var i tonåren så var jag och min dåvarande pojkvän stora fans av Nordman. Vi spelade duetter på flöjt och när pojkvännen fyllde år fick han konsertbiljetter till Nordman från mig. Någonstans i garderoben ligger nog även en konsert-T-shirt :-)

8 kommentarer:

  1. Jag drack öl med Håkan i höstas, hemma i skogen..och det är okej du får ooaaah och ta på mig nu ;)

    SvaraRadera
  2. Av någon anledning så vill jag dassa dig Miss E, samt ge dig ett kalsongryck. Det bara kommer såna känslor över mig. ;-P


    (Men jag är snäll som en valp och skulle aldrig göra det. Mobbing är inget man ska syssla med.)

    SvaraRadera
  3. Jerk: Jag oooaaahar mig som bara den!

    Anonym: Liite svårt att ge mig ett kalsongryck, jag brukar köra utan... (kalsonger alltså)

    SvaraRadera
  4. Kalsonger, trosor.. Använd vad du vill, smärta i skrevet är dock garanterat. ;-)

    SvaraRadera
  5. Nordman.

    NEJ.

    NEJ.

    NEJ.

    Jag menar jättenej.

    SvaraRadera
  6. Miss Upsey Daisy: Om jag håller henne, drar du då upp hennes trosor över huvudet? ;-) Hon förtjänar det verkligen.

    SvaraRadera
  7. OMG! Jag kan också spela Nordman på flöjt! Ska vi bilda en nördklubb? :D

    SvaraRadera
  8. Anonym: Du är inte längre min vän. Hej då.

    Miss UD: Elakt, men nu är vi lika efter plånboksfärgen tycker jag.

    Malou: Nördklubben har numera 2 st flöjtspelande medlemmar. Välkommen!

    SvaraRadera